onsdag 10 augusti 2011

Blå toner

En dag i Halmstad har det varit idag. Riktigt ordentligt blåsväder. Morgonen startades med frukost hos min kompis Cecilia. Vi fick en mycket trevlig stund med många skratt en god fika som avslutning. Alltid kul att träffas även fast det är långt emellan gångerna. Barnen lämnade vi sedan hos Farmor och Farfar och sedan styrde jag och Stefan bilen hemåt.



Åter till kortet som jag gjorde för några dagar sedan. Mönsterpappret är ifrån Pion Design och biljetten är ifrån Theresa Collins. Den stora fjärilen är ifrån K & Company. Deras dekorationer har blivit en liten favorit på sistone. Elna är utstansat med ett alfabet ifrån Quickutz som heter Rollerskate. Bladen vid rosorna är utstansade med en punch ifrån Martha Stewart. Jag hoppas att kunden som skulle ha kortet blev lika nöjd som jag. Ni alla som tittar in här får ha en fortsatt trevlig sommar.

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar