söndag 3 april 2011

Söndag igen!

Tänk vad en helg går fort. Nu var det söndag igen och snart dags för ny arbetsvecka. Helgen har varit fantastisk trevlig har både hunnit med att gå på Stand-Up och firat min kära vän Victoria som fyller år idag. Idag var det ju inget vidare väder så jag tog tillfället i akt att slå mig ner vid pysselbordet. Kortet som jag gjort här ska åka hela vägen till USA.
Har maskat ihop två stämplar. Bakgrundsstämpeln kommer ifrån Magnolia och de söta små igelkottarna är ifrån Penny Black. Mönsterpappret med de underbara rosorna på kommer ifrån Ladybug and Friends och heter Field of Roses. Jag tror att jag tar en stund till och pysslar och ikväll tänkte jag faktiskt ta och sätta mig och se på gamla kort. Ha en fortsatt bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar