onsdag 17 november 2010

Spännande...


Förmiddagen blev det att vara hemma och vårda barn. Sedan möttes vi i dörren vid middag när jag skulle iväg på förläsning i Halmstad. Föreläsningen var mycket intressant och handlade om Mindfulness - att leva i nuet. En mycket bra och intressant föreläsning som Cecilia Åkersdotter höll i. Fick insikt i hur mycket man missar genom att bara stressa i livet. Man måste lära sig att använda alla sina sinnen lite bättre. Alltid kul att gå på föreläsning hoppas bara att man tar till vara lite av det som man har lärt sig.

Efter en lugn och behaglig eftermiddag väntade en snabb shoppingtur i Halmstad. Isac var i akut behov av byxor och det är inte lätt när man är lång och väldigt smal att hitta något som passar och som sitter uppe. 3 par byxor inhandlades så nu ska han väl klara sig ett litet tag i allafall.

Sedan gick kosan vidare till Ge-kås och idag var det helt ok med folk. Fick köpt julklapparna som skulle köpas och det känns väldigt gött. Blev lite irriterad när jag kom ut och såg att de hade stängt in min bil med kundvagnar. Undrar faktiskt ibland om alla har något att tänka med. Tur att det finns trevliga karlar som hjälpte till att flytta lite på vagnarna och hjälpte mig så att jag kunde lämna Ullared med ett leende på läpparna. Stor heder till Er.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar