söndag 24 oktober 2010

Synd att en helg går så fort

Hemma igen efter en underbar helg hos svärföräldrarna. Igår passade jag och min bättre hälft på att göra Halmstad. Det första vi gjorde när vi kom till stan var att springa på goda vänner så det blev en långfika på ett av stans mysiga fik. Efter lite shoppande gick vi på mässan som var på teatern som handlade om hälsa och livsstil. Vi fick oss nog lite funderingar efter att ha gjort aurafoto och varit på föredrag. Kvällen avslutades fantastisk god mat och med mycket trevligt sällskap.

Idag stod det sovmorgon på hela familjens schema och även på farmor och farfars tror jag. Efter frukost blev det en långpromenad på en timme helt fantastiskt skönt. Vi fick även spanat in Kalle och Karins kor på vägen. Eftermiddagen har jag pysslat lite medans farmor var ute och spelade fotboll med barnen. Farfar tog sig en tupplur och Stefan har skrivit vid datorn. Jag tror att alla var lika nöjda. Hela familjen tycker det är fantastiskt skönt att åka till farmor och farfar och barnen och jag hade gärna stannat längre. Vi kommer snart tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar