torsdag 21 oktober 2010

Nej se det snöar....

Nu har första snön fallit och min fyraåring är helt överlycklig över att det är vinter. Kunde faktiskt inte tro mina ögon när det föll stora vita flingor utanför vårt fönster. Nu börjar man kanske snart komma i rätt stämning för att producera alla julkort. Idag är det hemmadag eftersom Melvin har så hemsk hosta och en nästa som rinner. På schemat idag står det städning. Har äntligen fått röjt i mina badrumsskåp, man inser vad man samlar på mycket saker. Dags att fortsätta städa....eller jag tror faktiskt att jag ska gå ut och ställa mig i snönfallet istället.
Ha en underbar torsdag!

Min lilla butik börjar bli täckt av snö. Undrar hur mycket det blir?



Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Visst blev man förvånad när flingorna började dala!! Men det ser ut som om ni hade lite mer än oss.....

    SvaraRadera