fredag 17 september 2010

Några mer än jag...


Idag har jag varit på det stora varuhuset Ge-kås och man kan säga att det var några mer än jag som hade tänkt samma tanke. Trodde jag skulle fått köpt vinterkläder till mina barn men jag orkade inte gå där med allt folk. Gör ett nytt försök en annan dag och hoppas på mindre folk. Det jag behövde mer var ringar till att hänga upp mina nya gardiner med. Konstigt att notan slutade nästan på 2000 kronor. Det är hopplöst att åka till det stället. Kommer man under en 1000 lapp så ska man vara nöjd. Finns väldigt många bra saker som man behöver bland annat en ny handväska, nya dukar, lampskärmar och mycket annat smått och gott (dock inga fryspåsar denna gången).

1 kommentar:

  1. Hi hi, det var dyra ringar ; )
    Nä, jag känner igen det där. Det är mycket man behöver och det är juu såå billigt. Man får iallafall mycket för pengarna : ))
    Ha en bra helg!!! Kram Karin

    SvaraRadera