onsdag 14 december 2011

Julkort


Oj vad tiden går. Sista månaden har varit full av besök på olika julmarknader här runt omkring. Nu har jag äntligen fått gjort alla mina julkort så nu hoppas jag att det finns lite mer tid för att hinna med att uppdatera denna blogg. Just nu ser jag fram emot lite extra ledighet mellan jul och nyår ska bli jätteskönt att få lite tid att ladda batterierna och umgås med släkt och vänner. Årets julkort går i vintage-stil. Julkortet ovan gjort med ett mönsterpapper ifrån Ladybug and Friends  och heter Julgledje. Den söta bilden med änglarna kommer ifrån Inkido. Kakservetterna köpte jag under vårt besök i USA förra julen och de har jag verkligen använt till mycket. Nu ska jag slå mig ner och pyssla lite mer ljus som jag har på beställning. Önskar alla en härlig onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar