onsdag 2 mars 2011

Underbart!

Vilken fantastisk dag. Uppe tidigt och följde Isac till skolan. Jag, Melvin och min mamma tog oss en promenad på en timme. Helt underbart. Sedan var det hem och baka frukostbullar och steka pannbiffar. Passade på att göra på 2 kg eftersom det är se gott att ha i frysen. Tyckte faktiskt att jag lyckades riktigt bra med dem och det tyckte Melvin också. Det slank ner en hel del så när det var dags för middag så var den lille herren inte speciellt hungrig.

Efter middagen gick Isac till en kompis och Melvin följde med morfar till skogen så det blev en stund helt för sig själv. Underbart. Äntligen fanns det tid att få plocka upp alla roliga saker som svärmor och svärfar hade med sig hem från USA. Är nog mest nöjd med mitt Clip It up ställ. Kändes skönt att få det lite organiserat på pysselbordet.

Ovan ett kort till lilla Maja borta i USA som döptes i helgen. Mönsterpappret kommer ifrån My Minds Eye. Stämpeln är från Greeting Farms och alfabetet som jag stansat ut Maja med heter Banana Split. Figuren är färglagd med distresser bland annat vintage photo, victorian velvet, scattered straw, black soot, walnut stain och tattered rose.

Nu ska jag och mina barn inta soffan och se på halv åtta hos mig.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Ja, det är sådana dagar som gör livet underbart...;)Kram

    SvaraRadera