söndag 6 februari 2011

Vad jag har hunnit med!

Ett kort med en figur från Greeting Farms, hon är verkligen jättesöt. Mönsterpappret kommer ifrån My Minds Eye. S

Vilken helg! Har hunnit med en hel del. Fredagkvällen började med kalas hos Farbror Håkan och Martina. Barnen stortrivdes med poängpromenad men de blev dock lite besvikna när priset var en kiwi en marianne och ett päron. Verkligen en jättemysig kväll. Tur för Håkan och Martina att de plockade fram lite godis till slut.

Lördag morgon vaknade tidigt men gick inte upp innan strax innan åtta. Gjorde mig färdig och väckte barnen och sedan styrde jag kosan till Örkelljunga och lämnade barnen kvar hos Farmor och Farfar. Hittade en hel del nya saker att pyssla med. Köpte bland annat krympplast som jag ska prova att använda. Sedan var det tillbaka till Halmstad och äta farfars goda köttbullar och sedan var det att åka vidare för att möta upp Farmor för att gå och se filmen Trassel. En underbar film. Kan verkligen rekommendera att se den om man tycker om disneyfilmer med prinsessor.

Efter detta var det att åka till Varberg för att hämta mannen i mitt liv som skulle komma med tåget efter att ha varit på konferens sedan i torsdags. Sedan blev det sushi och sjunka ner i soffan när vi kom hem.

Idag har det varit Me and I party. De hade mycket snyggt i denna kollektionen. Hittade en hel del till mig själv. Annars har det mesta av dagen gått åt till att redigera foto så att jag kan få de framkallade. Är väldigt sugen på att göra ett album ifrån New York. Nu väntar sängen på mig.....

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar